Marketing, Sales & Sourcing

Global Account Management Summit 2018


The Mindset of Global Winners

Übersicht

Programmbeschreibung

On September 14, 2018 the next Global Account Management Summit will take place at the Executive Campus of the University of St.Gallen. The motto is “The Mindset of Global Winners”. The detailed agenda and further information concerning the GAM Summit 2018 will follow. If you have questions, please do not hesitate us directly at cgam@unsig.ch.

CGAM was founded to strengthen the Research Institute for International Management‘s outreach to the global business and academic community. 
Our mission is to shape the future of global customer-supplier collaboration education, research and practice.

Review of the GAM Summit 2017:

The GAM Summit 2017 included speakers from Procter & Gamble, Salesforce and a former leader of the Swiss Air Force’s aerobatics team Patrouille Suisse. Have a look at the trailer from the last GAM Summit:

 

Zielgruppe

Anyone who is looking for hands-on knowledge and experience exchange on global customer-supplier relationships. You could be a Global Business Leader, Head of Key, Strategic, Global or Corporate Account Management, a VP of International Sales, a Key / Strategic / Global Account Manager or a Business Development Director.

Infos

Startdatum
Dauer
1 day
Anzahl ECTS Punkte
0
Erfahrung
Senior Manager
High Potential
Programmtyp
Conference
Preis
free
Durchführungsort
Executive Campus HSG, St.Gallen
Einzelmodul buchbar
Nein
Flexibler Einstieg möglich
Nein
Programmsprache
Englisch

Warum HSG?

Mit einer Weiterbildung an der Universität St.Gallen (HSG), einer der führenden Wirtschaftsuniversitäten Europas, schaffen Sie sich die besten Voraussetzungen für Ihre Zukunft. Die HSG ist mehr als ein Lernplatz, sie ist ein Ort der Inspiration, der Sie zum Denken anregt. Sie eignen sich aktuelles Wissen von hoher Praxisrelevanz an und gewinnen wertvolle Erkenntnisse. Dadurch sind Sie in der Lage, einen wichtigen Beitrag zur gesellschaftlichen, wirtschaftlichen und zu Ihrer persönlichen Entwicklung zu leisten. "From insight to impact" ist nicht nur unsere Botschaft, es ist ein Versprechen, an dem wir uns messen lassen.